Menu Sluiten

Leveranciers Reclame Op Digitale Schermen

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

Zoveel goede redenen om te adverteren op bus en tram

Trams en bussen. Zoveel meer dan alleen een vervoermiddel. Ze zijn ook het ideale canvas voor uw reclamecampagnes! Wist u dat élke Vlaming een bus- of tramhalte heeft op maximaal 750 meter van zijn deur? Het openbaar vervoer is dus overal aanwezig in het straatbeeld, nooit opdringerig maar altijd impactvol. Bovendien zijn de mogelijkheden onbeperkt, zowel wat de creativiteit, de formaten als de geografische- en tijdspreiding betreft. En voor de prijs moet u het al helemaal niet laten… Redenen genoeg om kennis te maken met Lijncom, en te adverteren op bussen en trams.

Ons aanbod

Meer weten? Neem contact op met ons.

35034163503416

More info

tags: Reclame Op Openbaar Vervoer – Reclame Op Digitale Schermen – Regionale Reclame – Reclame De Lijn – Impactvol Adverteren Op Tram – 

Wenst u meer info over leveranciers reclame op digitale schermen kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Leveranciers Reclame Op Digitale Schermen

Reclame | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Leveranciers reclame op digitale schermen

home over ons service portfolio nieuws faq contact menu home over ons over creatief nv brochure lid van febelgra lid van feweb verklarende woordenlijst service marketing grafisch design webdesign development fotografie multimedia portfolio nieuws faq contact verklarende woordenlijst met vakjargon hieronder vindt u een lijst met vaktermen die vaak door ons gebruikt worden. Gezien we over een uitgebreide woordenlijst beschikken kan u gebruik maken van onze handige zoekfunctie zoek snelnavigatie . a b c d e f g h i j k l m n o p r s t u v w x z .com .com is een generiek topleveldomein gebruikt bij het internet domain name system. Het was een van de eerste tld s en is uitgegroeid tot de meest gebruikte. Het wordt momenteel onderhouden door verisign. Het eerste .com internetadres werd geregistreerd op maart door symbolics een computerbedrijf uit cambridge. Het wordt uitgesproken als dotcom en is zo in de engelse taal gekomen leveranciers reclame op digitale schermen rendeert op korte termijn Dit wordt ook met andere tld s gedaan zoals dotnet .net dotinfo ..

cookies deze website maakt gebruik van cookies lees verder doorgaan nl fr nl volg ons op facebook la picherotte embourg contacteer ons open het menu skip menu arteluxled over ons installatie ledschermen referenties financiering over ons installatie ledschermen referenties financiering ongevallendisplays dynamische parking en verkeerssignalisatie preventieve radars snelheidsindicatie borden zone borden veiligheidsborden ongevallendisplays displays voor arbeidsveiligheid dynamische parking en verkeerssignalisatie preventieve radars snelheidsindicatie borden zone borden veiligheidsborden ongevallendisplays displays voor arbeidsveiligheid specifieke signalisatie brandstofprijzendisplay ledscoreborden ledkruis apotheek en dierenarts tijd en temperatuurdisplays brandstofprijzendisplay ledscoreborden ledkruis apotheek en dierenarts tijd en temperatuurdisplays digitale informatie borden voor steden en gemeenten zone bord grafische ledschermen voor in de stad .

Bericht over Leveranciers reclame op digitale schermen

esmplatform referenties over ons contact nederlands nederlands franais deutsch english home extra clubinkomsten meerwaarde voor adverteerder nationaal sponsor programma sponsor zoekt clubs select page extra clubinkomsten ben jij een club die meer sponsors wil lees dan hier verder extra clubinkomsten via advertenties bedrijven richten zich meer en meer op digitale reclametechnieken. beelden tonen indrukken meegeven emoties teweegbrengen video is content en heeft een grote impact op de kijker. realiseer extra clubinkomsten via advertenties. Het tijdperk van statische reclame is ten einde. clubs krijgen het hard te verduren in hun zoektocht naar sponsors zoek je naar leveranciers reclame op digitale schermen maar zeg nu zelf is het tonen van een logo of het plaatsen van een reclamebord cht een meerwaarde voor uw sponsor eenvoudig sponsors aantrekken wij raden zeker expo sport media aan. vriendelijk correct en de beste investering geweest van .